Rozhovor s Petrem Urbanem, který dnes obsadil 10. příčku při vyhlašování benáteckého sportovce roku 2014

17.03.2015 22:33

Po prvních kolech extraligy vede benátecký Petr Urban celkový extraligový žebříček. To je pro Benátky obrovský úspěch. Položil jsem mu pár otázek.

Gratuluji k vynikajícím výsledkům v extralize. Jak jsi spokojen se svou hrou a výkonem v prvních kolech Extraligy jednotlivců?

Se svou hrou jsem maximálně spokojen, v poslední době nenacházím moc času na trénink a i proto i mě tyto výsledky poměrně překvapují, ale daří se, tak to nechci zakřiknout. :) Momentálně se nacházím na první pozici spolu s favoritem Markem Hajdovským, ale díky lepšímu koeficientu jsem první a možná i koeficient by mohl rozhodovat po odehraných osmi kolech extraligy.

 

Uvítal bys v extralize větší konkurenci?

Větší konkurenci bych určitě uvítal, ale hraji proti těm, kteří zrovna chtějí a do extraligy se kvalifikovali.
 

Na turnajích vyhráváš odměny do virtuální peněženky. Na co bys tyto prostředky rád využil bez ohledu na to, zda je to nyní možné?

Jak už jsem zmínil v jiném rozhovoru, peníze jsem se chystal utratit za kulečníkové příslušenství, jako je např. nový tubus a podobné věci, ale zjistil jsem že to bohužel nepůjde, protože tento majetek by byl v majetku ČMBS. Peníze určitě tedy využiji na nějaký větší turnaj na evropské úrovni.
 

Kdybys musel jednu poolovou disciplinu vyřadit ze svého repertoáru, jaká by to byla? A naopak, kdybys mohl hrát jen jednu, pro kterou by ses rozhodl a proč?

Nemám moc oblíbenou "desítku", ale po prvním kole, kdy jsem v ní podával takřka bezchybné výkony, je to pro mě těžké rozhodnutí, nejradši mám určitě "osmičku".
 

Jak moc je pro tebe důležité klubové zázemí a jaké skutečnosti by tě donutily změnit svůj domácí benátecký klub?

Za DUNS hraji již několik let a dosáhl jsem jak pro sebe tak i pro klub spoustu skvělých výsledků a je mi ctí reprezentovat jak klub, tak i město Benátky nad Jizerou, o změně klubu rozhodně neuvažuji a na to aby si mě například někdo koupil, asi by se nedoplatil. :)

 

Otázky: Radovan Kováč
Odpovědi: Petr Urban